Kwestionariusz dla osób będących w związku - Prośba o pomoc

Ankiety, prace magisterskie, pomoc w realizacji prac badawczych, zapytania i wszystko to, co związane jest ze studiowaniem psychologii.
StudentkaPsychologii

20 lut 2018, o 16:49

Hej, jestem studentką V roku Psychologii i potrzebuję Waszej pomocy przy wypełnieniu kwestionariusza, jest to potrzebne do mojej pracy mgr. Nie mam FB, próbowałam wcześniej wrzucić swój kwestionariusz na Wykopowego mikrobloga, niestety bez większego odzewu...

więc jeśli masz 15 min i chciał(a)byś pomóc to tu jest link:

https://goo.gl/forms/063i5wydx7TW5ikX2

Czy może wiecie gdzie jeszcze mogę spóbować "wrzucić" swoją ankietę???

Z góry dziękuję za wszelką pomoc, pozdrawiam serdecznie
Awatar użytkownika
violla
Moderator

21 lut 2018, o 22:15

Z przyjemnością wypełnię, porozsyłam koleżankom, a na pw masz inne forum gdzie pozwolą zamieścić ankietę.
"Twoją rzeczywistą i ostateczną prawdą jest sposób, w jaki przeżywasz swoje życie, a nie idee, w które wierzysz".
StudentkaPsychologii

13 kwie 2018, o 17:24

uaktualnienie

**PROŚBA O POMOC PRZY PRACY MGR Z PSYCHOLOGII** (wypełnienie ankiety)

wszędzie udostępniam link (od 2 mcy na kilkunastu forach) i mam na razie tylko 19 odpowiedzi, a termin złożenia pracy mgr co raz bliżej...
Proszę o pomoc... Proszę wypełnij kwestionariusz [LINK](https://goo.gl/forms/rZn7kx15CgE77OtP2). Ciekawe pytania, dzięki którym można wiele uświadomić sobie o swoim związku. W pełni anonimowo. Proszę o szczere odpowiedzi, bez trollingu... Jak praca będzie gotowa to wrzucę analizę.
Jeśli wypełnisz kwestionariusz i Ci się spodoba to proszę daj + aby inni też to zobaczyli.

Dziękuję za każdą odpowiedź

#psychologia #pomoc
Awatar użytkownika
violla
Moderator

14 kwie 2018, o 18:16

Napisałam Ci pw już w lutym. Odbierz :) .
"Twoją rzeczywistą i ostateczną prawdą jest sposób, w jaki przeżywasz swoje życie, a nie idee, w które wierzysz".
Awatar użytkownika
Monika
Administrator

14 kwie 2018, o 21:11