polski odpowiednik?

Ankiety, prace magisterskie, pomoc w realizacji prac badawczych, zapytania i wszystko to, co związane jest ze studiowaniem psychologii.
kaka7878

12 lis 2017, o 21:41

https://books.google.pl/books?id=r6uCAg ... ck&f=false
wiecie czy jest? jak mogę to tłumaczyć na polski?
Awatar użytkownika
Falabella
Przyjaciel Forum

12 lis 2017, o 22:12

Witaj kaka7878

Możesz spróbować transleyterem google - aczkolwiek podejrzewam iż może nie poradzić sobie z tym tekstem (fachowe nazewnictwa) więc proponowałabym znaleźć sobie jakiś program do tłumaczenia.
"Środkiem do osiągnięcia szybkiego postępu jest powolne robienie postępów; tym, którzy cierpliwie ćwiczą, wszystko będzie dane" - Ray Hunt
" Spraw by rzeczy niepożądane były trudne, pozwól by pożądane były łatwe"
"Wolność zawsze woła z wiatrem słyszanym jedynie sercem owej wolności''
kaka7878

12 lis 2017, o 22:45

Z tym , że tego nie da się pobrać. Jaki program? Nie znam się na tym :(
Awatar użytkownika
Falabella
Przyjaciel Forum

12 lis 2017, o 23:51

np.Lingoes 2.9.2 poszperaj za programami darmowymi na necie ... jest tego od groma , tylko wystarczy poczytać jakie funkcje mają.A co do kopiowania to poszperaj jeszcze w necie wpisując tytuł książki dodając rar lub pdf
"Środkiem do osiągnięcia szybkiego postępu jest powolne robienie postępów; tym, którzy cierpliwie ćwiczą, wszystko będzie dane" - Ray Hunt
Awatar użytkownika
Rutlawski
Przyjaciel Forum

12 lis 2017, o 23:58

O Jezu, stróż prawa Falebella nasza namawia do piractwa. Teraz widziałem w życiu wszystko!
"Życie, sposób na zbieranie zdziwień kończy się dość jednak nieszczęśliwie, bowiem śmiercią.
I choć tyle miewa znaczeń, nie słyszałem by skończyło się inaczej".
Awatar użytkownika
Falabella
Przyjaciel Forum

13 lis 2017, o 00:10

Rutlawski pisze:O Jezu, stróż prawa Falebella nasza namawia do piractwa. Teraz widziałem w życiu wszystko!