Teraz jest 20 maja 2018, o 16:23


Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 sty 2013, o 18:41 

Dołączył(a): 30 sty 2013, o 18:35
Posty: 2
Witam,

Studiuję Zarządzanie, jednak wybrałam temat pracy magisterskiej związany z Psychologią, która mnie bardzo interesuje. Temat brzmi "Jednoznaczność i wieloznaczność w przekazie reklam społecznych".

W drugim rozdziale muszę opisać jednoznaczność i wieloznaczność rozumianą w różnych dziedzinach psychologii. Czyli, jak interpretować to można z punktu widzenia psychologii społecznej, poznawczej...
Problemem moim jest to, że przez niewielką wiedzę teoretyczną na temat psychologii, nie bardzo wiem jak się do tego zabrać. Spodziewam się, że nie ma książek, gdzie jest to dosłownie opisane, ale może macie do polecenia jakieś książki, które pomogą mi w opisaniu zagadnień jednoznaczności i wieloznaczności ( ogólnie, ale najlepiej przekazu ).

Mam nadzieję, że dobrze opisałam swój problem i ktoś będzie w stanie mi pomóc, podając potrzebną literaturę.

Pozdrawiam.


Góra
Offline Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2013, o 20:23 
Może Marek Tokarz: "Argumentacja Perswazja Manipulacja". Zawiera dość szczegółowo omówiony model ELM


Góra
  
 
PostNapisane: 30 sty 2013, o 21:59 

Dołączył(a): 30 sty 2013, o 18:35
Posty: 2
Dziękuję Ci bardzo za pomoc ! Na pewno w jakimś stopniu mi ta pozycja pomoże.


Góra
Offline Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO