test osobowości i zaineresowań

Ankiety, prace magisterskie, pomoc w realizacji prac badawczych, zapytania i wszystko to, co związane jest ze studiowaniem psychologii.
mimimim

21 sty 2013, o 00:53

Witajcie
Zalogowałam się na tym forum bo mam mega problem.
Nie studiuje psychologii a ZZL, ale na zaliczenie jednego przedmiotu (predyspozycje zawodowe) mam za zadanie przebadać osobę w kierunku jej predyspozycji zawodowych testem osobowości i zainteresowań i przedstawić diagnozę . Nie mam kompletnie doświadczenia ( bp i skąd) a to co mi wyszło z surowych wyników wydaje się niemożliwe (wg tego testu) bo jako główny wynik wyszło mi w skali zainteresowań jako pierwszy wynik S (19pkt) a 2 wynik to R i Q po 12 no i jaką diagnozę postawić
A co do skali osobowościowej to w A+ mam 15 a w A- automatycznie 0
więc wynik jest 15 czyli totalny brak samokrytyki ????????? jak to interpretować???????????
Za głupia na to jestem co mój wykładowca na pewno mi udowodni ale jak to całkiem żle zrobię obśmieje mnie na forum a jak trochę źle to indywidualnie.
Jeśli ktoś może pomóc będę wdzięczna
Błagam i pozdrawiam
Fioletowa25
Przyjaciel Forum

21 sty 2013, o 10:42

Jesteś pewna, że badana osoba nie zakreślała losowych odpowiedzi "na odwal się"?
mimimim

21 sty 2013, o 11:15

Takiej pewności nie da się mieć Prosiłam i dostałam obietnicę że zrobi to uczciwie bo sama jest bardzo ciekawa czego się może o sobie z takiego testu dowiedzieć. Początkowo miałam go robić komuś innemu ale to właśnie badana osoba chciała żeby to jej go zrobić i teraz kompletnie nie wiem jak to mam zinterpretować
Pozdrawiam
Fioletowa25
Przyjaciel Forum

21 sty 2013, o 12:25

Co to jest konkretnie za kwestionariusz? Jak się oblicza wyniki?

Na pewno nie zapomniałaś o jakiejś głupocie w "stylu średnia ważona zamiast arytmetycznej" albo "podzielić przez 10"?
mimimim

21 sty 2013, o 13:29

To jest test osobowości i zainteresowań E. Mittnecker, W. Toman
Ja mam z książeczki strony do 8 z pytaniami i później od 12 ze znaczeniem