Badanie dotyczące rozpoznawania emocji ludzi i awatarów

Ankiety, prace magisterskie, pomoc w realizacji prac badawczych, zapytania i wszystko to, co związane jest ze studiowaniem psychologii.
klaudiaczub

11 lis 2012, o 17:14

Witam,

Jestem studentką IV roku Psychologii na Wyższej Szkole Zarządzania i Prawa. Aktualnie razem z jednym wykładowców na uczelni przeprowadzam badanie dotyczące rozpoznawania i oceny intensywności emocji u ludzi i awatarów. Jeżeli mielibyście chwilę czasu to bardzo proszę o udział w badaniu. Zajmuje ono ok.15 minut.
Poniżej przesyłam link do badania

http://vrlab.edu.pl/q3d_emoface/WebPlayer.html

Z góry serdecznie dziękuję

Pozdrawiam, Klaudia Czub
Awatar użytkownika
Daria
Administrator
Kontakt:

13 lis 2012, o 17:00

Znam temat. Przyłączam się do powyższej prośby o udział w badaniu.:)
Grey

13 lis 2012, o 20:50

klaudiaczub pisze:
Poniżej przesyłam link do badania

http://vrlab.edu.pl/q3d_emoface/WebPlayer.html
Mój antywirus wywala to oprogramowanie jako niebezpieczne.
klaudiaczub

18 lis 2012, o 15:14

Zapewniam, że nie jest to żaden wirus. Administrator może potwierdzić.
Grey

18 lis 2012, o 20:08

klaudiaczub pisze:Zapewniam, że nie jest to żaden wirus. Administrator może potwierdzić.

Nie napisałem, że to jest wirus. Przekazałem Ci informację zwrotną, że program antywirusowy uniemozliwia zainstalowanie tego oprogramowania, twierdząc, że jest niebezpieczne. Dodam teraz jeszcze, że mój program chroniący jest bardzo znanej, renomowanej firmy, aktualizowany na bieżąco. Wobec powyższego inni użytkownicy, którzy, podobnie jak ja, chcieliby Ci pomóc, mogą mieć podobne kłopoty.
pzdr
s
Awatar użytkownika
Daria
Administrator
Kontakt:

18 lis 2012, o 20:32

Rzeczywiście niektóre programy antywirusowe informują o zagrożeniu programem, ale badanie prowadzą pracownicy akademiccy jednej z warszawskich uczelni, którą znam i mogę zaświadczyć, że nie ma tam wirusa jako takiego.:)
Artio

4 gru 2012, o 14:45