Teraz jest 20 lis 2017, o 18:58


Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 16 mar 2012, o 14:12 
Junior

Dołączył(a): 6 sty 2012, o 21:50
Posty: 52
Zażywam dziennie po 5-8 tabletek + 1-2 proszków na mocne bóle . Jesli chodzi o tabletki to nie bede wymieniać ich nazw ale są to tabletki przeciw bólowe,witaminy czasami coś na żołądek itp. nie czuję się po tym jakoś inaczej bardziej myślę ze to zdrowie i nic mi po tym nie będzie.Trochę też schudłam ale nie jakoś drastycznie tylko 0,50 kg . Nie mam też zbyt wielkiego apetytu na inne posiłki ,znaczy coś jem ale i tak najczęściej rano zaczynam od 5-ciu tabletek.Potem po szkole łykam kolejne 2 lub 3 to zależy .
Nie wiem czy to już jakieś uzależnienie czy jestem lekomanką ??


Góra
Offline Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 mar 2012, o 17:27 
Junior

Dołączył(a): 9 paź 2011, o 21:11
Posty: 215
Uzależnienie od leków to jest to samo co lekomania. I nie ważne czy są to leki przeciwbólowe, na alergię czy na coś innego. Nie wiem czy jesteś lekomanką, nie mnie to oceniać. A po drugie nie znam się na tym. Po odstawieniu leków możesz czuć skutki uboczne takie jak bóle głowy, rozdrażnienie czy bezsenność. Ja tak miałam. Po dwóch tygodniach było lepiej. Ja się od leków na szczęście się nie uzależniłam. Odstawiłam wszystkie leki oczywiście sama, oddałam je do apteki i dobrze jest. Podobno skutki odstawienia leków są normalne. A czy jest to objaw lekomanii? Nie wiem.
Proponuje Ci żebyś poszła do specjalisty i powiedziała o tym co napisałaś na forum.


Góra
Offline Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO